משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

5 מתנות מומלצות ליולדת

בחירת מתנה עבור מישהי שרק ילדה היא לא משימה פשוטה כולנו רוצים לתת מתנת לידה משמעותית ומשמחת עבור היולדת , שכן היא עברה ימים לא קלים ואנו רוצים לרומם את רוחה בצורה הטובה ביותר . אז אילו מתנות פשוטות ויפות ניתן להעניק ליולדת ?

פריט הקדשה אישית

בהנחה ואתם כבר יודעים מה שם הילד תוכלו להעניק ליולדת מוצרים אישיית כמו שמיכה , מגבת או כרית בהקדשה עם שם הילד . מתנה בהקדשה אישית מראה על חשיבה גם על התינוק ברמה יותר אישית ולכן יכולה לעורר יותר רגש ואמפטיה מצד היולדת כלפי המתנה.

מארז יולדת מתוק

מי לא אוהב הפתעות מתוקות ? אחרי תקופה לחוצה וסיזיפית , מארז איכותי ומהודר של מתנות מתוקות ליולדות כמו : מקרוניז , קאפקייקס, סוכריות וכו' יתן ליולדת הרגשה מתוקה והכי חשובה טעימה ותעלה לה את המצב רוח . ניתן לבחור מארזי יולדות רבים ובעיצובים שונים כך שמדובר במתנה הן טעימה והן מרהיבה ביופיה.

גיפט קארד

אנשים אוהבים שיש להם את זכות הבחירה . לפעמים אם לא הצלחתם או שלא היה לכן זמן לחשוב על מתנה ליולדת , גיפט קארד לאחת מרשתות התינוקות תעשה את העבודה בצורה טובה . אתם בעצם נותנים פה לילודת את הקרדיט לבחור את הפינוקים עבור הבייבי הקטן.

משלוח פרחים

מה יותר משמח מפרחים ושוקולד ? בדרך כלל משלוח פרחים נהוג לשלוח כבר לחדר הלידה לאחר ההתאוששות שכן זה הזמן לעודד את רוחה של היולדת והשילוב של זר צבעוני וריחני בתוספת ברכה עם הקדשה אישית יכולה להביא לשמחה אמיתית אצל היולדת . ישנם אנשים הנוהגים להוסיף גם שוקולדים מובחרים למשלוח כדי להוסיף אפקט של טעם מתוק והגברת החוויה הרגשית.

חבילת צילום –בייבי ניו בורן

אחד הטרנדים הלוהטים היום הם צילומי הניו בורן, של היולדת והבייבי הקטן בסטודיו חמים או בחיק הטבע ע"י צלם/צלמת מקצועית . חשוב מאוד לנצור את הרגעים המדהימים האלה שלאט חוזרים , לתעד את פלא הבריאה . איפן ספק שסשן צילומים עם בוק מהסרטים שלך ושל הבייבי הקטן יפיקו תמונות מהממות ומזכרות שניתן להתרפק עליהם גם בימי שבת בעוד 20 שנה.

 

טקסטיל וביגוד לתינוק 

ישנם מגוון מוצרי הלבשה חמודים ומתוקים לתינוק . בדרך כלל בהולדת בת נהוג לקנות איזשהו אוברול וורוד , כובע חמוד , מגבת או שמיכה חמודה ואיכותית . לבנים הצבעים צריכים להיות קצת ישונים, כמו כחלחל אפור או לבן . מוצרי הלבשה ישמשו את התינוק ביום יום ונחשבים לשימושיים מאוד.

 

לסיכום 

אנו נגענו רק בכמה אפשרויות בודדות של מתנות ליולדת והשוק מלא בעוד המון רעיונות יצירתיים ומגניבים . בגדול תוכלו לבחור בין מזכרת לכל החיים , מתנה שמעוררת את הרגש יותר , או אפילו מוצרים שימושיים לתינוק לתקופת אחרי הלידה .

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן