משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

תכשיטים ואקססוריז כמתנה לאישה

אמנם נשים רבות אוהבות כי גברים מדברים אליהן בפרחים, אך אין ספק כי המתנה המועדפת על נשים היא תכשיטים. מאז ומעולם נחשבים תכשיטים כחברים הטובים ביותר של הנשים כמתנה האידיאלית.

טרם הרכישה הגדירו את האירוע

טרם אתם יוצאים לאתר את התכשיטים בחנויות השונות, יש לעצור לרגע ולחשוב על מהות האירוע. ניתן לחלק את האירוע למספר קבוצות- מחווה רומנטית או אירועים כמו יום האהבה או הצעת נישואין. בשל העובדה כי הענקת התכשיט מושפעת מהאירוע חשוב לבחור את התכשיט המתאים  ביותר. אם למשל מדובר על אירוע כמו חגיגת יום האהבה, הרי יש להשקיע יותר בשל העובדה כי מדובר בתאריך הקשור קשר ישיר עם הענקת מתנות כמו תכשיטים ואקססוריז שונים כמו שוקולדים. כיום ניתן למצוא מגוון מארזי מתנות לנשים הכוללות תכשיטים ואקססוריז שונים ולכן חשוב להתאים את התכשיט למאורע המיוחד.

האם יש תכשיט מועדף

קודם לכן הזכרנו את העובדה הידועה לכל כי תכשיטים הם חבריה הטובים של הנשים ולכן טרם בחירת התכשיט כמתנה יש לבדוק האם יש העדפה מסוימת- האם ברצונה לקבל טבעת זהב או שרשרת עשויה מכסף? חשוב מאד להקשיב היטב על מנת לרכוש את התכשיט המתאים ביותר. אם היא שיקפה קווים לדמותו של התכשיט המשימה אינה צריכה להיות מסובכת, אך אם לא יש להתייעץ עם אנשים קרובים על מנת לרכוש את התכשיט המתאים ביותר. אם ההחלטה היא לבחור בתכשיט עשוי זהב חשוב להבחין בין סוגי הזהב: לבן וצהוב. ישנם מקרים בהם העדפה היא זהב לבן ובמקרים אחרים זהב צהוב.

 

מתנות מפנקות ללידה

חווית הלידה נחשבת לאחת החוויות המשפיעות ביותר על חייה של האישה. כיום מקובל להגיע לביקור בבית החולים לאחר הלידה תוך הצטיידות במתנות שונות כמו פרחים, חבילות הכוללות אקססוריז שונים ותכשיטים. טרם בחירת מתנות מעוצבות ליולדות חשוב ביותר להגדיר את מסגרת התקציב על מנת לא לחרוג ולמצוא את עצמכם רוכשים מתנה שאינה מתאימה למסגרת התקציב שלכם. כיום ניתן למצוא מגוון חבילות ללידה הכוללות מתנות מפנקות אשר ישמחו כל יולדת ויגרמו לה להתחיל בחיוך רחב את התקופה החדשה בחייה. באתר אתם מוזמנים לראות מגוון אקססוריז כדוגמת תיקים יפים או כובעים, נעליים ולבחור את המתנה המתאימה ביותר. נוסף על כך, ניתן למצוא מגוון תכשיטים- עגילים, צמידים או שרשראות.

 

יתרונו המרכזי של האתר טמון בעובדה כי אין צורך לקום מהכורסא על מנת לבחור את המתנה אלא ניתן לבחור את המתנה המתאימה ביותר ולהוסיפה לסל הקניות . כיום רבים הבינו את היתרון הטמון בקניות באינטרנט- ניתן לבחור מתנות לאם הטרייה בכל שעה משעות היממה, בין אם מדובר בשעות הערב  המאוחרות או שעות הבוקר המוקדמות וליהנות מהחיוך על פניה בעת קבלת המתנה.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן