משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מתנות לידה מפתיעות למי שמגיע לה

 

מתנות הלידה לאמא הטרייה הפכו להיות נפוצות ושגרתיות ואין אישה שלא מחכה להן, לחבילות הנפלאות והמפתיעות שמגיעות לביתה. המתנות האלה לוקחות בחשבון את כל הדברים הקטנים שכל תינוק זקוק להם מיד בהתחלה ותמיד תמצאו בהן חיתולי טטרה, גרביים ומכנסיים קטנים או מגבת רחצה ושמיכה נעימה, אבל לרוב לא תמצאו שם את הפינוק האישי שמגיע ליולדת, וגם לאב הטרי, ואת כל זה צריך להשלים בנפרד בצורה אחרת, מבלי לוותר על המתיקות שמגיעה להם. זה בדיוק מה שהשירות שלנו עושה ומשתדל למלא את החסר, משום שגם להורים המאושרים יש רגעים שבהם הם יושבים עם עצמם, נהנים ממשהו מתוק לאכול או לשתות או רק להרים לחיים.

מתיקות מובנת מאליה

לכל הורה חדש מגיעות מתנות לידה מתוקות מלאות פינוקי יוקרה ואיכות מעולים, שמכינים במיוחד מחומרי גלם מעולים ובטעמים נהדרים. החבילות מורכבות בהתאם לטעם הנרכש של הלקוחות הרבים והמרוצים, שהתרגלו לקבל פינוק ברמה גבוהה. אין סיבה להתפשר על איכות הממתקים והעוגיות שאתם מקבלים וגם לא על המתנות שמביאים לכם לבית החולים או הביתה. כשהתינוק החדש נם בעריסתו אחרי שקיבל את המזון שלו והוא מחותל ולבוש במיטב הבגדים החדשים, מגיע הרגע שבו גם לכם מגיעה הנאה גדולה, רגע של נחת, רגע של איכות עם עצמכם. זה הזמן לפתוח את החבילה המיוחדת שהוכנה ונארזה לכם באהבה גדולה ומונחת על השולחן לידכם.

מה תוכלו לקבל בחבילות הלידה?

יש מגוון גדול של עוגיות איכות שיכולות לערוך את המסע הזה לכל אזור בארץ שבו היולדת והאבא המאושר מחכים להן. אנחנו מציעים לכם חבילות שונות שמתאימות גם לאמא וגם לאבא, גם לחגוג הולדת תינוקת וגם תינוק. הן מתאימות לזוגות מכל מין ואתם יכולים להזמין אותן ממותגות לפי זהות ההורים ושמותיהם. החבילות כוללות מטעמים כמו: מקרונים מעולים, קאפקייקס בקופסאות מיוחדות שאותן אפשר למתג לאבא או לאמא, או לזוג אבות או אמהות. המקרונים מלאים בגנאש מסוגים שונים, הקאפקייקס ממולאים בנוטלה ומצופים בשמנת עשירה. להם אפשר לשדך עוגיות חמאה כמו אלפחורס או עוגיות מלוחות עם קשקבל, כדור שוקולד לבן גדול, בקבוק קוקטייל קוסמופוליטן, קונוס מרנג, חפיסות שוקולד לבן ממותגות, צנצנת תערובת שוקולד ואגוזים, קינוח גבינה צרפתי, ועוד שפע של מטעמים שרק אנחנו יכולים לחשוב עליהם ולהתאים אותם לטעם שלכם.

מתנות מפנקות לאווירה

אנחנו כמובן לא מזניחים את האווירה ואת התינוק, ולכן אפשר לצרף לחבילות הלידה גם מתנות לרך הנולד כמו שמיכי מתוק מכותנה אקולוגית, חיתול בד אקולוגי, בגד גוף מכותנה, טיפיטי להטבעת כף הרגל, סדין לעריסה מבד נושם, נר וניל פצ'ולי לאווירה נעימה ואינטימית שמרגיעה, ועוד פינוקים והכל במארז יפהפה ואיכותי, כמו קופסה או סלסלה יפה. המוצרים נארזים בנפרד כדי לשמור על שלומם וניקיונם, ואפשר לצרף למארז האסתטי והמוקפד גם כרטיסי ברכה.

 

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן