משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מתנות לגבר, מתנות לאישה מה הבדל?

עידן הטכנולוגיה מביא לנו פינוקים רבים לעיתים אפילו חסכוניים. לדוגמא קניית מתנות באינטרנט. אנחנו כבר לא צריכים לצאת מהבית, להגיע לחנות לשבור את הראש עד למציאת המתנה המושלמת ולחזור הביתה עוד יותר עייפים משגרת החיים. היום פשוט נכנסים לרשת מחפשים את המתנה, בוחרים צבע, זמן משלוח, אמצעי תשלום והכל מוכן.

לבחור מתנה לגבר

לקראת יום ההולדת, יום נישואין, קבלת תואר תמיד רצוי לתת מתנה שווה וראויה לבן, בעל, אבא, דוד או חבר שאנחנו כל כך אוהבים ומעריכים. ישנם אפשרויות רבות של מתנות כמו עטים, חולצות, מכנסיים, דיסק און קי יומנים וכן קיימת אופציה של מארזי מתנות הכוללים בקבוקי יין, פיצוחים, עוגיות מיוחדות, זיתים עם קופסא מעוצבת וכרטיס ברכה אישי. לרוב, גברים נהנים לקבל כל מתנה, מרוצים מזה שקיבלו את המתנה ולא כל כך חושבים על החלפה. מה שגברים יותר חושבים היא עלות המתנה, כמה זה עלה, זול, יקר האם היה בזבוז כסף או דווקא מציאה עם חיסכון גדול. לכן טיפ קטן כשתבחרו מתנה לגבר- מה שמאוד ישמח אותו היא שמצאתם מבצע או קיבלתם הנחה טובה !!

לבחור מתנה לאישה

תאריכים רבים ניתן לשמח את האישה במתנה מיוחדת, יום הולדת, יום האישה, יום האם, יום הנישואין, אחרי לידה, הצעת נישואין ועוד. אישה תמיד תאהב לקבל מתנה, עם הקדשה יפה . לעיתים, תלוי באישה, עדיף לשאול אותה מה היא צריכה, מה היא היתה רוצה לקבל? כך שלא נאכזב אותה במתנה שהיא לא מתחברת. אחרי שאנחנו יודעים למה היא מצפה, עברנו את השלב הקשה ביותר. כעת, בשונה לגבר, לא משנה לאישה מה היה סכום המתנה בדיוק. דווקא להפך , אם חסכנו וקנינו לה מתנה מאד פשוטה לא איכותית , יכול להיות שהיא עלולה להעלב מזה. מתנות מקוריות יכולות גם להפתיע את האישה כמו מארזים מיוחדים עם בקבוק יין, שוקולדים, עוגיות ארוזות בצורה מעוצבת שכל אישה אוהבת לקבל.

מוצרי פרסום ממותגים

ישנם מוצרי פרסום המתאימים גם לגבר וגם לאישה המיועדים לתקופות מסוימות של השנה, כמו למשל לוחות שנה או יומנים. אלו מתנות שיותר קל לבחור אותם, כמו כן מוצרים הנמכרים בכל העולם כמו דיסק און קי, פד לעכבר, סוללות גיבוי מטען, אוזניות וכו'. אלו מתנות מאוד שימושיות שפחות חשוב מה בדיוק העיצוב והצורה שלהן, אלא האיכות והמקצועיות שלהן. בעידן הטכנולוגי כל אחד גבר ואישה, שרוצה או שזקוק להתקדם חייב להשתמש במוצרים הללו. בימינו ניתן לרכוש אותם באתרי האינטרנט השונים, במחירים יותר זולים מאשר בחנויות , ובאותן איכויות.

ישנם אנשים המעדיפים לרכוש מוצרים ביחד, כך מפסידים את יתרון ההפתעה אבל מצד שני מרוויחים את 100% שביעות רצון מהצד השני בזמן קבלת המתנה. זה נשאר לבחירתכם!

 

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן