משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מתנות לבת המצווה

לפני שנים לא רבות יכולנו להפתיע את בת המצווה במתנות מסוגים הרבה יותר פשוטים וקלאסיים. זה יכול היה להיות יומן מהודר, שעון יד יוקרתי או כל תכשיט קלאסי אחר. הבעיה שלנו היום היא שכל ילדה קונה לעצמה את מה שהיא אוהבת ומה שהיא רוצה כאשר לרוב ההורים שלה מאפשרים לה לרכוש את כל מה שיעשה לה טוב. אז זה בעצם יותר בעייתיות רבה כאשר אנחנו צריכים להפתיע את הילדה במשהו או שאנחנו רוצים להעניק לה מתנה לרגל בת המצווה ואנחנו רוצים זו תהיה מתנה מקורית ומיוחדת.

אז איך בוחרים מתנה לילדת בת מצווה?

אז קבלתם הזמנה למסיבת בת המצווה. אתם רוצים כמובן להצטייד במתנה שווה שאכן תשמש את הילדה וגם תראה להוריה של הילדה שאתם משקיעים בה, וחושבים עליה ולא קונים סתם מוצר שלא יהיה לה בו כל צורך. אז אנחנו כאן עם מגוון גדול של אפשרויות ועם סוגים שונים של מתנות אשר אלו בהחלט יצליחו לקלוע למטרות שלכם ולרצון שלכם.

אנחנו שמנו לעצמנו מטרה להביא מוצרים מיוחדים שלא תוכלו למצוא במקומות אחרים כאשר מתוכם יוכל כל אחד לבחור מוצר כרצונו שישרת את המטרות הרצויות.

באירוע כמו בת מצווה רוצה מן הסתם כל אחד מהאורחים להגיש מתנה ייחודית שתהיה בלתי נשכחת. אצלינו כאמור אפשר יהיה בקלות למצוא את המענה הנכון לכך.

עיצוב בלונים  

כאשר מדובר על עיצוב בלונים לבת מצווה חשוב להבין כי הבלונים היו מאז ומעולם מוצר כיפי, מוצר משמח, מוצר שיוצר הרבה אווירה ומשדרג מאוד כל מסיבה. אך הבלונים שיש לנו היום הם ליגה אחרת לגמרי זה כבר לא סתם בלונים שצובעים את החלל בגושי צבע. הבלונים של היום הם הרבה יותר מיוחדים. במיוחד כאשר מבקשים ליצור בהם עיצוב מיוחד לאירוע. כך שאפשר היום לקשט את אולם האירועים בעיצובי בלונים שיוצרים שערים, מרכזי שולחן, ספרות, אותיות, דמויות ועוד אין ספור אפשרויות מגניבות. אם אתם רוצים מתנה מיוחדת אתם יכולים ללכת גם על עיצוב שכזה שמשלב בתוכו מארז שוקולדים מהודר או אפילו מתנה מיוחדת כאשר עיצוב הבלונים ישדרג במידה רבה את כל המתנה שלכם ויהפוך את זה למשהו מיוחד ומשמח באמת.

מתנה רק עם ברכה

אז נכון שקניית מתנה זה פרויקט ונכון שצריך לחשוב על מתנה מקורית, מיוחדת, משחמת וכו' וכו'. אך דבר אחד חשוב לזכור ולדעת. המתנה צריכה להיות מלווה בפתק ם איחולים, באגרת עם ברכות ומלל אישי מהלב. בלי האיחולים המתנה לא תמיד תקלע למטרה והמקב או המקבלת לא כל כך יעריכו אותה. לעיתים התחושה תהיה מעט סינטטית ולא אמיתית כי המתנה נעשית כמחווה טכנית בלבד. על כן, לא משנה מה תקנו ולא משנה כמה תעלה לכם המתנה, תמיד השאירו פתק נחמד עם ברכה חמה מהלב.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן