משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

איך בוחרים את המתנה המושלמת לעובדים

למרות הפתגם המפורסם על הקשר בין חיים ומתנות, בואו נודה- כולנו אוהבים לקבל מתנות. מתנות, כשהן ניתנות כמובן מהלב ומתוך הערכה, נותנות לאדם להרגיש רצוי, אהוב, מוערך. במיוחד כשמדובר על מתנות הניתנות ממקום עבודה, הדבר גורם לנו להרגיש טוב ושיש שכר לעמלנו. מתנות שניתנות לרגל חג, יום הולדת או כאות הערכה על הישג מסויים מעלות מאוד את המוטיבציה אצל העובדים ונותנות את התחושה שכדאי להשקיע ולעשות מאמץ כי מקום העבודה מעריך זאת וגם מתגמל. כדי שאפקט המתנות  יהיה חזק , כדאי למקום העבודה להשקיע ולתכנן מראש.

מה התקציב למתנות?

על מנת להעניק מתנות לעובדים בצורה נכונה  חשוב קודם כל להחליט מהו התקציב העומד לרשותכם. עשו את החישוב מראש ולפני בדיקת מתנות אופציונליות כדי לדעת מהו הסכום הכולל שאתם יכולים להקצות למטרה זו. זוהי אמנם מטרה חשובה אך כדאי שלא תמוטט אתכם כלכלית. לאחר שהבנתם מה הסכום הכולל שעומד לרשותכם החליטו האם מדובר על אותה מתנה או אותן אפשרויות בחירה לכולם או שהמתנות ניתנות בהתאם לאחוזי משרה, ותק או קריטריונים אחרים.

להשתדל להציע לכל עובד את המתנה המתאימה לו

עובדים בחברה הם קבוצה הטרוגנית מאוד הכוללת אנשים בגילאים שונים, מצב משפחתי שונה ועוד. אמנם אי אפשר לתת לכל עובד מתנה אישית הקולעת בול לטעמו וצרכיו אך אפשר על פי פרמטרים מסוימים להתאים את המתנה לעובד. אם אלה עובדים בעלי משפחות ניתן להציע להם כרטיסים למופע או אטרקציה המיועדת לכל המשפחה. אם אלה צעירים ורווקים ניתן להציע להם מתנות שידברו יותר אליהם. אם אינכם עושים את המיון הזה מראש, עדיף לתת רשימה של מתנות שונות  ולתת לעובד לבחור את המתנה המועדפת עליו מאשר לקבוע עובדה מוחלטת ולתת מתנה מסוימת.

להראות שיש חשיבה מאחורי בחירת המתנה

המטרה העיקרית של מתנות במקום עבודה היא להראות לעובדים שהשקעתם מחשבה ותשומת לב בבחירת המתנות עבורם. לכן, השתדלו לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולא ללכת על המתנה האוטומטית והבנאלית. אין ספק שסט מצעים או סט סירים הם מתנות שכבר מיצו את עצמן וכדאי לחשוב על מתנות מקוריות יותר שיתנו לעובדים תחושה כיפית. הציעו גם מתנות עם עיצוב מעניין או שמכוונות יותר לשימוש בשעות הפנאי. היום אנשים מקדישים יותר זמן לתחביבים או לספורט וישמחו לראות שגם מקום העבודה מעודד לכך.

אחת גדולה או שתיים קטנות?

אם לא מצאתם מתנה גדולה שהיא מקורית ומשמחת במיוחד אפשר ואולי אף כדאי ללכת על שתי מתנות קטנות. ניתן גם לתת לעובד לבחור בין מתנה אחת גדולה לבין שתיים קטנות. אפשר לשלב בין תו קניה בסכום מסויים איתו יוכל העובד לקנות כל מה שירצה ברשתות הרלוונטיות יחד עם מתנה קטנה נוספת. שילובים תמיד עובדים טוב ולרוב עדיפים על מתנה אחת גדולה שלא תמיד תקלע לטעם ולצרכי העובדים.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן