משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מתנה מושלמת לכל מטרה

מתנה מושלמת

הישראלים אוהבים מאוד לשלוח מתנות לאירועים שונים כמו לדוגמה עבור יולדת, ליום הולדת ליום נישואין וגם לחגים כמו לחג פסח לראש השנה, בחנוכה ולכל חג אחר. המטרה בעת רכישת המתנה היא להיות מקוריים ולמצוא את המתנה המתאימה ביותר לכל אירוע. זו משימה לא כל כך פשוטה ולכן נכנסים לאתר האינטרנט ובוחנים את האפשרויות השונות שהוא מציע כדי לקלוע לקו החשיבה ולהזמין את המתנה הנכונה ביותר. אם מדובר לדוגמה ב מתנה ליולדת, רבים מתלבטים אם לרכוש את המתנה ליולדת או לרך הנולד. באתר האינטרנט יש מתנה מושלמת של מארזים משולבים שיש בהם מתנות נפלאות ליולדת כמו לדוגמה פינוקי מזון, מקרון, עוגיות מיוחדות ומטעמים שיקלו עליה בעת השהות בבית היולדות ובנוסף לכך יש גם כמה פריטים לרך הנולד אם זה בן או בת, כמו סדין לעריסה, חיתול בד גדול ואופציות נוספות שהיא לבטח תזדקק להם.

 

במקרים רבים כאשר הלידה היא של ילד שני או ילדה שניה ואף למעלה מכך, החשיבה היא לא רק על הרך הנולד ועל היולדת אלא גם על הילד הגדול. חשוב לתת לו תשומת לב ולהעניק גם לו מתנה כדי שירגיש שלא רק אחרים מקבלים את המתנות אלא גם הוא מצטרף לחגיגה. אחת האופציות המעניינות היא לרכוש לו תיק גן אשר אתו הוא ילך לגן ביום יום, כאשר מדובר בתיק צבעוני שיש בו הדמויות שהוא אוהב או צבעים שהוא מעדיף, הוא מאוד ישמח וכבר למחרת הוא ירצה ללכת רק עם התיק הזה לגן הילדים.

 

המחשבה על היולדת

כל מי שילדה בעבר מודעת לקשיים של היולדת שנמצאת כמה ימים בבית היולדות,  יש שעות שהיא נמצאת לבד ואחרות שהיא נמצאת עם כל המשפחה. לכן המחשבה היא להעניק לה מתנה מושלמת של הרבה פינוקים, זה מתחיל בעוגיות חמאה, בראוניז קאפקייקס קינוח גבינה צרפתי וגם כדור שוקולד לבן על מקל.

 

התרגשות אחרי הלידה

כאשר היולדת מקבלת מתנה מושלמת שהן עבור התינוק או התינוקת, ההתרגשות היא גדול מכל בגד או ארנב שמיכי. זוהי תוספת נהדרת לחוויה העוצמתית עבורה והיא נהנית מכל פריט קטנטן שהיא מוסיפה  לתיק עבור הרך הנולד.

המתנות הללו מסייעות לה מאד והן מתווספות לפריטים שהיא כבר קנתה והכינה לקראת הרחבת המשפחה.

 

ברכה ליולדת

כאשר מתכננים את הברכה ליולדת חושבים על המילים הנכונות ביותר שמתאימות לרגע קסום ויוצא דופן כמו לידה. זו הזדמנות לכתוב ליולדת את האהבה הרבה שרוכשים לה ואת השמחה הגדולה בכך שהיא הרחיבה את המשפחה והביאה לעולם עוד בן, בת או תאומים.

 

הברכות הכנות ואמיתיות הללו מזילות לא אחת כמה דמעות של אושר ושל התרגשות אצל היולדת שגם ככה נמצאת בתקופה רגישה בחייה. אף על פי כן מדובר בדמעות של שמחה לאור האהבה הגדולה והחיבוק החם שהיא מקבלת מכל הסובבים אותה.

 

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן