משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מסיבת רווקות – יצירתיות היא שם המשחק

רק אתן, הבנות. לבד. איזה תענוג. אחת מהחבורה מתחתנת בשמחה ובאושר, ולכן לא נותר אלא לשמוח איתה ולשמח אותה, בערב אחד בלתי נשכח.

מצד אחד, החתונה מזוהה עם כל כך הרבה התרגשות ואמוציות, וכלות רבות חוות לחצים ומתחים סביב כל האירגון של החתונה ושאר האירועים שמסביב – ולכן גם מסיבת הרווקות צריכה להיעשות ברגישות ובמחשבה.

מצד שני, בסוף מדובר במסיבת רווקות, שכל מה שאנחנו רוצות הם שלושה דברים: כיף, כיף וכיף. אחד מהדברים שהופכים אירועים ממכבידים לכיפיים, הוא יצירת אווירה משוחררת ככל שניתן.

בנות רבות חוששות שאווירה משוחררת בהכרח סותרת ערב מושקע. אולם, האמת לא יכלה להיות שונה יותר: ניתן להשקיע בערב מסיבת הרווקות ועדיין לשמור על האופי הקליל והמשוחרר שייתן למסיבת הרווקות בדיוק את הטון אותו היא צריכה.

סוד הפרטים הקטנים

המפתח לאיזון מושלם בין העובדה שהערב הוא כבד משקל עבור הכלה – בכל זאת, מדובר במסיבה האחרונה שלה בתור רווקה – ובין הרצון להקליל את האירוע, הוא ההשקעה בפרטים הקטנים. בחירה נכונה של אביזרים למסיבת רווקות תעשה את העבודה.

כדאי לבחור עיצוב בצבעים אותם הכלה אוהבת, אבל בשילובים עדינים ולא יותר מדי זועקים. כך, הערב יקבל צבע מיוחד, אך לא ייצור אווירה כבדה. עוד כדאי להתאים אביזרים בצבעים הנבחרים אותם ילבשו המשתתפות, ובכך ליצור מקסימום אווירה.

זיכרו שהמטרה שלכן, המארגנות, היא לתת לכלה הרגשה של נסיכה ליום אחד. ולכן, כדאי לבחור את העיצוב והאביזרים לפי הטעם שלה, ולא בהכרח לפי הטעם שלכן. שימו לב שתצוגות שונות שיש באינטרנט הן המלצה בלבד, וייתכן שהן לא מתאימות לאופי של החברה שלכן.

לפיכך, את האביזרים כדאי לבחור בחנות מגוונת ככל שניתן, ובכך להבטיח שהעיצוב שייבחר והפריטים שישולבו במסיבה יגרמו לכלה ליהנות ככל שניתן.

פעילויות

לשתות אלכוהול זה תמיד כיף, אבל כדאי גם להכין פעילות כלשהי. הפעילות יכולה להיות קלילה, וכדאי שתערב את כל המשתתפות כך שכולן תרגשנה משתתפות.

הכינו שאלות על הזוג, משחקי שתייה, חידונים על סדרות טלוויזיה שאתן אוהבות – או כל דבר אחר. לא משנה מה תהיה הפעילות, הקדשה של כשעה למשימה משותפת יוצרת אווירה מיוחדת, וככל שהמשחק מושקע יותר – כך המסיבה תהיה יותר משמעותית ובלתי נשכחת עבור הכלה.

מגבלת תקציב היא לא מילה גסה

אתן עומדות בפני חתונה של חברה, וסביר שתרצו לפנק את הזוג בסכום יפה כמתנה. השקעה במסיבת רווקות לא בהכרח צריכה להיות יקרה. בחרו אביזרים למסיבת רווקות פשוטים אך מושקעים, ותוכלו להפיק אירוע נוצץ במחירים נמוכים. באמצעות אותם האביזרים, שלא עולים כמעט –  האירוע ישודרג ויהפוך לבלתי נשכח.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן