משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

5 רעיונות מדליקים לעיצוב מטריות כמתנה מקורית לעובדים

מטריות ממותגות

לרובנו יש מטריה ישנה אשר עשויה להישבר אחרי מספר מועט של שימושים.  לקראת עונת החורף מנהלים רבים המחפשים מתנה מקורית וייחודית להעניק לעובדים שלהם יכולים למצוא אותה בדמות מטריה מעוצבת וממותגת הכוללת את לוגו העסק. אין ספק כי מדובר במתנה מקורית במיוחד אשר תשמח את העובדים לקראת הקרה.

מטריה בהשראת ההגנה על הסביבה

בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי החל במודעות של רבים כלפי איכות הסביבה. ניתן לראות רבים הפועלים למען איכות הסביבה, דבר הבא לידי ביטוי גם במוצרים השונים כדוגמת מטריות.  כיום ניתן לרכוש מטריות מעוצבות העשויות מכותנה ובמבוק המסייעות לשמירה על הסביבה – מדובר בחומרים אקולוגיים ומבנה בעל סטייל רב המאפשר גם ליהנות מהעיצוב וגם לשמור על הסביבה.

אוכל נחשב לחלק מהותי ביותר בחיינו ולכן אין זה פלא כי גם בתחום עיצוב המטריות חשבו על מטריה מעוצבת בסגנון מאכלים שונים.  אם נדמה לכם כי ראיתם כבר הכל- הרי אתם מוזמנים לראות את הדבר הבא.

עיצוב נוסף הנחשב למרהיב לא פחות הוא מטריה מעוצבת בסגנון פירות אשר תעשה לכם חשק לפתוח את המקרר ולאכול.  מדובר במטריה צבעונית אשר בהחלט תזכה למקום של כבוד על רקע הצבעים בעונת החורף. מטריה מעוצבת כאבטיח, מלון או לימון בגוונים שונים תהפוך את העונה הקרה למעוררת תיאבון במיוחד

 מטרייה המתאימה לעולם המהיר

לצד מטריה המעוררת מחשבה על אוכל ועל איכות הסביבה, ניתן למצוא כיום עוד עיצוב מדליק במיוחד- מטריה המתאימה לעולם המהיר. כיום אנו חיים בעולם המהיר ולכן זה רק טבעי כי המוצרים עימם אנו מתהלכים ישרתנו אותנו על מנת שנוכל להספיק הכל. בין שלל המטריות ניתן למצוא כיום גם מטריות אשר הופכות את אורח החיים לפשוט יותר- מטריות העשויות מחומרים קלים הכוללות פינות מעוגלות המאפשרות להתהלך בקלות יתרה וכן לעיתים קיים חיבור לאפליקציה כדי לוודא כי אתם לא שוכחים את המטריה.

אין ספק כי מדובר בבשורה משמחת למדי עבור עובדי הייטק אשר  עשויים למצוא את עצמם שעות רבות במשרד ולעיתים לשכוח את המטריה.  סוג עיצוב נוסף הנחשב מרהיב למדי הוא מטרייה הכוללת ידית גמישה הניתנת לקיפול במידת הצורך.  עובדי הייטק הממהרים ממקום למקום ישמחו לקבל גם מטריה הכוללת עקרונות גיאומטריים של קיפול ללא צורך בשלד המתכת אשר מבטיח עמידות רבה.

 עיצוב מטריות ממותגות    

לצד העיצובים השונים אשר הצגנו קיימת גם אפשרות של עיצוב מטריות ממותגות המאפשרות להדפיס את לוגו החברה על גבי המטריות. אין ספק כי מדובר באמצעי שיווק נהדר למדי המאפשר למנהלים לשווק את העסק שלהם באמצעות חלוקת מטריות הכוללות את שם החברה. בעולם בו הפרסום מתחדש אחת לזמן קצר, חשוב מאד להיות עם היד על הדופק ולדעת בדיוק כיצד לפרסם את העסק.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן