משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מארזי מתנה אישיים לאירועים

אחרי שנתיים שבהן חיי החברה של כולנו כמעט נעלמו, זה כיף לחזור ולחגוג באירועים שונים שבהם אפשר גם לתת ולקבל מתנות וגם ליהנות עם אורחים לצלילי מוזיקה ושאר הפעלות. האירועים השונים שבהם אנחנו מבקרים מתאפיינים היום בהרבה מאוד סממנים מאוד מפנקים, משום שחלק מכל התרבות הזאת זלגה אלינו מחו"ל, שבה נהוג יותר לפנק את האורחים. לכן, אתם יכולים למצוא שלל רעיונות כדי לפנק את האורחים שלכם במקרה שאתם עורכים את האירוע, או לדאוג להביא מתנה כלשהי כמו מארז מפנק לאירוע קטן שמתקיים בגלל כל מיני סיבות. אל תשכחו גם להתאים את המתנה למי שמקבל אותה ועורך את האירוע כדי שיוכלו ליהנות מזה.

אילו אירועים מתאימים למתנות?

יש אירועים קטנים באמת שבהם לא תראו יותר מ-10-15 אורחים ויש כאלה שבהם יש עשרות אורחים. אם אתם מוזמנים לאירוע מאורגן היטב שגם רוצים להפעיל בו אנשים ולהסיר מהמארחים את הדאגה לרווחתכם, יארגנו את האירוע בדרך כלל לפי כל כללי הטקס וגם ידאגו לכל מה שצריך להיות באולם, כמו ציוד. במקומות כאלה תיהנו מהאירוע יותר משום שלא תצטרכו לדאוג לכיסאות ושולחנות ויש מי שמביא ציוד להפעלה ולמוזיקה. מארחים שבאירוע שלהם יש גם השכרת ציוד לאירועים קטנים בדרך כלל ידאגו גם למתנות לאורחים. הפינוקים יכולים להיות מארזי מתנה מתוקים עם בקבוק משקה קטן שמתאימים לגברים או לנשים, בהתאם לאופי האירוע. המארזים יחכו לכם על השולחן ליד המושב שלכם והאולם כולו יהיה מעוצב ונראה פשוט נפלא הודות להפקה המסודרת.

מה להביא מתנה לאירוע קטן?

פינוקים מתוקים הם בדרך כלל רעיון מצוין למתנה לא מחייבת שאתם לא רוצים שתהיה יקרה מדי או שתפספס את הטעם של המארחים. אם אתם המארחים שמפנקים את האורחים שלכם, מארזים קטנים ומושקעים יהיו הדרך הטובה ביותר לשלוח אותם הביתה עם טעם טוב בפה, וכמה שיותר מושקע ככה יותר מוערך. יש גם מתנות אחרות שיכולות להיות כמו מוצרים מודפסים עם שמות המארחים או גיבורי האירוע, כמו התינוק או בר או בת המצווה. זוהי מתנה שיכולה ללוות את האורחים שלכם יותר ממגנטים מהמסיבה. זה בוודאי נחשב למתנה מושקעת אם תבחרו במוצר שימושי באיכות מעולה שההדפסה עליו תהיה משעשעת, נחמדה וגם תתאים לשימוש זמן רב אחר כך.

מתנות עבודת יד

מתנות שונות באירוע מושקע יכולות להיות עבודות יד מעניינות כמו עבודות קרמיקה. יש פמוטים נהדרים שאפשר להציע לאורחים שלכם עם שני נרונים קטנים, היישר להדלקת נרות שבת, או ספלים מקרמיקה או כלים קטנים כמו קעריות שבהן יש עוגיות או פרלינים עבודת יד. יש רעיונות רבים שאפשר להביא לאירוע שלכם כמו מתנות שבהן משולב בקבוק אלכוהול משובח לקחת הביתה ומתאימות יותר לגברים שמעדיפים את הדבר האמיתי במארז שלהם ולא רק שוקולד או דברים מתוקים. להם יתאימו גם חולצות או כובעים מודפסים שיהיו שימושיים, עם הדפסה מעניינת ומצחיקה כדי שיוכלו להמשיך ללבוש אותם.

ליהנות באירוע מושקע באמת

אם אתם עורכים אירוע מושקע באמת אל תשכחו להפיק אותו בעזרת מי שבאמת מתמחה בזה ולא מפספס שום דבר בתכנון שלו מהפרט הקטן ביותר ועד התכנית האמנותית. לכן, עדיף להיעזר במפיק אירוע גם כאשר זה אירוע קטן מאוד כדי שכל האורחים שלכם ייהנו. יש רעיונות רבים למתנות באירועים כאלה ואתם מכירים את האורחים שלכם הכי טוב כדי להחליט איזו לתת להם כך שיאהבו אותה וייהנו מהשימוש בה.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן