משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

מארזים טעימים ליולדת

בשעה טובה נולדו לכם ילד או ילדה חדשים אשר הצטרפו למשפחה ועכשיו הבית התמלא כולו אור וגאווה! כל הסביבה מאושרת ומתמוגגת מכל המתיקות הזו, אבל בוא נעצור רגע ונחשוב על היולדת. איך היא מרגישה לאחר הלידה האמיצה, ובכלל אחרי כל תקופת ההיריון שעברה? יש מגוון דרכים להוקיר לה תודה אם אתם חלק מן המשפחה הקרובה, ואם אתם חברים קרובים, אפשר סתם להביא לה משהו מרגש או טעים. כי איזו אישה שהרגע ילדה לא תאהב הפתעה מתוקה? אז היום נדבר על מארזים טעימים ליולדת (: איך תתכננו ולמה כדאי לכם להביא אחד כזה? אז יאללה, מתחילים.

מהם הטרנדים לאירועי ברית?

לידת הבן מתקרבת ואתם צריכים לארגן אירוע ברית? ריכזנו עבורכם את הטרנדים העכשוויים ביותר לתכנון אירוע שכזה. הטרנד הראשון שנדבר עליו הוא מסיבה ביום שישי בצהריים. בזמן האחרון, אנשים התחילו לחגוג את כל האירועים החשובים, כמו מסיבת ברית, מסיבת בריתה וכל אירוע אחר ביום שישי בצהריים. הטרנד בהחלט משפיע על הזמינות של האורחים, הרי בשישי בצהריים רוב האנשים כבר לא עובדים והילדים כבר בבית, כמו כן הוא משפיע גם על התפריט של האירוע. מה שמוביל אותנו לטרנד הבא, הקייטרינג החלבי בתור בראנץ'. באירועים שנערכים בשעות הצהריים, בעיקר בזמני האביב והקיץ, כדאי להביא תפריט שהוא מרענן, חלבי וגם עשיר בטעמים רבים. בקייטרינג מהסוג הזה יהיה כל מיני סוגים של מאפים, פשטידות, מאכלי ביס עם ירקות, כריכונים קטנים וגם מגשי קינוחים חלביים טעימים ועשירים. כמובן שיש עוד הרבה טרנדים שמאוד הולכים והם ממשיכים בקו ישר את הטרנדים שכבר ציינו, כמו פינת משחקים לילדים באירועים של שעות הצהריים ועוד.

איך מתכננים מארז טעים ליולדת?

הרבה מאוד אנשים שעומדים לקנות או להכין מארז טעים, הם חושבים מה הם ירצו לקבל. אבל זה לא תמיד עובד, היות ולטעם אישי בדברים מתוקים יש המון מקום במארזים שכאלה. אתם צריכים לחשוב מה הבן אדם שאתם רוצים לשמח יעדיף לקבל, טעמים פשוטים או טעמים שיותר מתחכמים. האם הוא יעדיף שוקולד חלבי או שוקולד מריר. האם הכשרות זה אישיו גדול או שהוא בכלל מעדיף מוצרים ללא גלוטן? יש גם אנשים שישמחו לכבד אחרים במארז שלהם או לשתות את השוקולד. לכן, כשאתם בוחרים מארז טעים ומתוק ליולדת, זכרו שיש הרבה דברים שצריך להתחשב בהם ולאו דווקא מה שאתם תרצו לקבל.

למה כדאי לכם להביא מארזים מתוקים ליולדת?

אז כמו שכבר אמרנו, בזמן שבוחרים מארזים, ובמיוחד כאלו מתוקים, אתם צריכים לחשוב מה הצד השני ישמח לקבל. מארזים שהם מתוקים וטעימים, יכולים להכיל בתוכם כל דבר מתוק שרק תרצו, כל דבר שיענה על הרצונות של המקבל, הרי מי לא אוהב דברים מתוקים? לקבל מארז מתוק זה קצת שונה מלקבל עוגה. המארז המתוק יכיל בתוכו כמה וכמה קינוחים ולכן, מי שמקבל את המארז ירגיש כאילו קיבל כמה מתנות. נוסף על כך, זהו מארז שיוכל לשמח גם את שאר בני הבית. כמובן שאתם יכולים לבחור את הצבעוניות של האריזה, תוכלו להוסיף גם כיתוב וכרטיס ברכה. זוהי מתנה שתעשה טוב על הלב וטוב בנשמה לכל יולדת שזה עתה הביאה לעולם אוצר גלום, וזוהי הסיבה שכדאי לכם להביא מתנה שכזו.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן