משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

איך תשמחו פאשניסטית ליום הולדתה?

יום ההולדת של החברה הכי טובה שלך מתקרב ואין לך מושג מה לקנות לה? אופנה הפכה לנושא החם ביותר בשנים האחרונות בקרב בנות הנוער. בגדים, שעונים, תיקים ואקססוריז הם רק חלק מרשימה מפורטת של דברים שכל נערה חובבת אופנה תשמח לקבל לכבוד יום הולדתה. במאמר זה נציע לכם מספר מתנות שכל פאשניסטה תשמח לקבל.

  1. מארזי מתנות צבעוניים ומתוקים – מארזי מתנות מיוחדים כמו המארזים שמציעה חברת JOY גורמים למקבלת המתנה להרגיש שמישהי ביקשה להביע את מלוא אהבתה ולהמתיק את יומה. המארזים המיוחדים גורמים למקבלת המתנה להרגיש שמישהי חשבה עליה, השקיעה וגרמה לה להרגיש הכי אהובה ומוערכת בעולם. המארזים השונים כוללים עוגות קאפקייקס מיוחדות, מקרונים משוקעים, עוגיות חמאה נימוחות וסוכריות בשלל צבעים. כי אין כמו להתחיל את יום ההולדת במתנה מקורית, צבעונית ומתוקה.

 

  1. ג'ינס בגזרה גבוהה – בתחילת שנות האלפיים הג'ינס בגזרה נמוכה נחשב למותג האופנה המוביל בעולם. אך היום, הג'ינס הגבוה בגזרה המעט רחבה הוא הג'ינס המוביל והדומיננטי ביותר ברשתות החברתיות. גזרה זאת מחמיאה מאוד לכל מבנה גוף, אלגנטית ומתאימה לשילוב עם כל חלק עליון. הג'ינס הגבוה בשילוב עם גופייה קצרצרה או בגד גוף צמוד מקנה לוק שאינו מתאמץ אך עם זאת – מלא בסטייל. קניית בגדים אונליין היא השיטה הנוחה ביותר לקניית מתנה – לוח הזמנים הצפוף שלנו במהלך היום אינו מאפשר לנו להתחיל להסתובב ברחבי הקניון ולחפש אחר הבגד המושלם לחברתנו. רכישה מקוונת תוכל לחסוך לך זמן בחיפוש הג'ינס המבוקש ועדיין לפנק את החברה הכי טובה שלך כמו שרק את יודעת.

 

  1. מצלמת פולארויד – אמנם הרשתות החברתיות כמו האינסטגרם והסנאפצ'ט כבר מזמן השתלטו על חיינו, אך אין ספק שכיף עוד יותר להנציח את המתנות הכי יפות שתקבלי בשיטה נוסטלגית ומקורית – בעזרת מצלמת פולארויד. בשונה מהאינסטגרם והסנאפצ'ט, שם התמונות נוטות להתחלף ולהעלם בתכיפות גבוה, התמונות שתצלמו בעזרת מצלמה זו תישארנה עמכן כמזכרת נצחית. בנוסף, את התמונות תוכלו להעניק לחברות ואף לתלות ברחבי הבית. אם כבר על מצלמת פולארויד דיברנו, אין מרגש יותר מאשר לצלם את המארז המתוק שקיבלנו.

 

  1. מגן אייפון – המותג קיארה פראני כבר מזמן הפך לשם דבר בעולם האופנה. העיצובים השונים של מגני האייפון שהיא מציעה הם הרבה יותר מסתם כיסוי. קיארה פראני היא בלוגרית אופנה איטלקית מהנחשבות ביותר בעולם, ועיצבה את המגנים שלה כחלק מקולקציה מקורית שלה. כך למשל, ניתן לרכוש את מגן האייפון בעיצובה של קיארה פראני ולהכניס אותו לאחד ממארזי המתנה של JOY. מתנה כמו זאת מלאה בסטייל וצבעוניות בדיוק כמו שכל פאשניסטית תשמח לקבל!

 

לסיכום, פאשניסטיות עוקבות במרץ אחר הטרנדים החמים של העונה. מתנות כמו אלה שפירטנו קודם לכן מלאות סטייל, צבעוניות ומקוריות בדיוק כמו שכל פאשניסטית תשמח לקבל ליום הולדתה!

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן