משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום--> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

משלוחים מהירים לכל הארץ! מהיום להיום> מזכרון יעקב - מודיעין - ועד אשקלון! {מהדרין חלבי}

אילו מתנות מתאימות לעובדים וללקוחות?

בעלי עסקים רבים מסמנים ביומן העבודה שלהם את התאריכים שבהם רצוי להתחיל להזמין מתנות לעובדים וללקוחות, וכל מה שנותר הוא רק לנסות להיות מקורי בכל חג מחדש. שנים רבות השתרשה כאן מסורת שבראש השנה ובפסח נהוג לתת שי לחג לעובדים וללקוחות, והם לא ציפו לשי נוסף מעבר לכך. אולם בשל ריבוי העסקים הקטנים והבינוניים והאפשרויות למצוא שי לחג בקשת מחירים רחבה נוהגים עסקים רבים להמשיך ולפנק את העובדים והלקוחות בשי לחג גם בהזדמנויות נוספות שלוח השנה העברי משופע בהן. למרבה השמחה, ביקוש כזה יצר היצע של חנויות ואתרים שמציעים למעסיקים שפע הצעות של מתנות מכל סוג ולכל מטרה, והדפדוף בין האתרים מוכיח שהטווח של הרעיונות מרשים באמת.

כיצד לבחור מתנות ללקוחות?

מתנות ללקוחות יכולות להיות מהסוג הממותג שמשאיר את הלוגו והסלוגן שלכם בתודעה של הלקוחות ומלווה אותם גם הלאה. אלה יכולים להיות חפצים שימושיים ליום יום בבית או במשרד, כמו דיסק און קי מודפס בתצורה מעניינת שמתחבר למחזיק המפתחות, חפץ שימושי לכל הדעות. זה יכול להיות פריט שיכול לשמש אותם בפעילות הפנאי והספורט שלהם, כמו בקבוקי שתייה לאופניים או ציוד לחדר הכושר, ואלה יכולים להיות מארזים מפנקים ומתוקים, שכוללים גם משקאות אלכוהוליים משובחים, הכל לפי התקציב וההזדמנות החגיגית. כמובן שבחגים כמו פורים, פסח וראש השנה מרבים יותר לבחור מתנות מקוריות שהן גם טעימות משום שיש יותר אפשרויות להתאים את השי למאכלי החג המסורתיים, ובכך לקלוע גם לטעם של הלקוחות. 

כיצד לבחור מתנות לעובדים?

עובדים ישמחו לקבל מתנה שמכבדת אותם ומביעה את הערכת המעסיק כלפיהם הרבה מעבר לתשלום השכר. המחשבה המיוחדת עליהם ועל רווחתם בחגים מחמיאה להם, במיוחד אם מדובר במארזים מפנקים כמו מארז של מטעמים לחג ושתייה מובחרת כגון זה, או סלסלת שי לחג שאפשר לקחת הביתה שכל המשפחה תוכל ליהנות ממנה. השי לא חייב להיות יקר. גם כאן אפשר לתת מתנות שימושיות מאוד כמו כלי בית, כלי מטבח, תלושי שי כדי שהם יבחרו בעצמם מה לעשות בהם, או לשלוח להם רשימת מתנות אפשריות שבחרתם מתוך מבחר מסוים והם יבחרו ביניהן. הם יעריכו בכל מקרה את המחווה.

שיקולים נוספים שלוקחים בחשבון בבחירת מתנה

מתנות לעובדים נותנים משום שרוצים להביע תודה והוקרה למאמצים המשותפים ולחזק את תחושת השייכות שלהם למקום ולחברה. ההתאמה נעשית על פי מה שאתם יודעים על העובדים שלכם וההעדפות שלהם, מתנות שיתאימו לאורח החיים ולסגנון שלהם ולא יביכו אותם. גם מתנות ללקוחות בוחרים על פי שיקולי התאמה למאורע, למידת הקרבה ולחשיבות של הלקוחות. בהנחה שלקוחות פחות קרובים אליכם מאשר העובדים, רצוי לבחור מתנות כלליות כמו מארזים של מזון ומשקה משום שיש יותר סיכוי שימצאו חן בעיניהם ויזכו להערכתם, בעוד שמתנות אחרות עשויות להיחשב אישיות או סתמיות מדי.

סל קניות0
אין מוצרים בעגלה
להמשיך בקניות

כתוב את הכותרת כאן

        אנחנו בJOY מתאמים את המשלוח טלפונית!

משלוחים לכל אזור המרכז: 39-45 ₪
קו חדרה-מודיעין-גדרה (או בשישי נתניה-מודיעין-רחובות) משלוחים טריים -  **מהיום להיום/למחר** - - ניתן לבחור בכל המארזים!
 
הזמנות *מהיום להיום* ניתן להזמין עד 12:00 (שישי עד 10:00)

ימי חלוקת מארזים: ראשון-שישי

מארזים המצריכים קירור

יעדי אזור המרכז:

קו מודיעין - המרכז - עד חדרה (ימי רביעי גם איזור חיפה והסביבה)
קו מודיעין- המרכז - עד גדרה (ימי חמישי גם איזור ירושלים והסביבה)

מארזים המשולחים מחוץ לאיזור המרכז - לכל הארץ!! יתקבלו עד 3 ימי עסקים  - 55 ₪
ימי חלוקת מארזים: ראשון-חמישי
מארזים שאינם מצריכים קירור מיידי

הזמנת מארז שתתקבל באתר או בהזמנה טלפונית עד לשעה 15:00, תסופק בין 1-3 ימים

יעדים גאוגרפיים לשליחת מארזים מהיום למחר: כל הערים הגדולות למעט יו"ש הערבה ואילת.

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להמשיך בעיסוקכם ולהמתין לטלפון WOW ממקבל המארז, כי אנו בדרך להפתיעו ולהמתיק למישהו את היום בשבילכם!

הערות:

  • זמני האספקה ומחיר השליחות משתנים בהתאם לאזור המרכז ומחוצה לו
  • הזמנה המתבצעת לאחר השעה 15:00 בצהריים מועברת לטיפול ביום העסקים הבא.
  • שירות המשלוחים עובד בימים ראשון-שישי באזור חדרה-השרון-המרכז-גוש דן-תל אביב-מודיעין-השפלה-רחובות-גדרה וראשון-חמישי לאזורים שמחוץ לקו חדרה – גדרה
  • שישי –שבת אינם נחשבים כימי עסקים
  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים- עמכם הסליחה. בימים אלו אנו עובדים תחת לחץ גדול יותר חברתנו כפופה לחברות השליחויות ועל כן לא נוכל להתחייב לשעות מסוימות במהלך היום. אך אנו נעשה הכל כדי שמקבל ההזמנה יקבל את המארז כמה שיותר מהר.
  • מארזינו נארזים באופן המושלם ביותר להגעת החבילה. המארזים מהיום להיום מצריכים קירור ובכל מארז ישנו כרטיס הוראות להסברה.
  • מארזים מהיום למחר-אינם מצריכים קירור

תאכל'ס? תמיד שווה להתייעץ עימנו
אולי נוכל לעזור לכם יותר !
טלפון לבירורים או סתם לשאול מה נשמע: 050-4556206

דילוג לתוכן